adderait-kundtjanst-ikon-orange

KUNDTJÄNST

I kundtjänst tar vi emot alla era ärenden oavsett om de är oönskade händelser eller om det är en beställning. Till vår hjälp har vi ett av marknadens bästa IT-stödsystem som hjälper oss att hantera alla typer av ärenden som våra kunder vill att vi ska utföra åt dem.

Med detta skapar vi er IT-avdelning och har stenkoll på allt som händer hos er. Även planerat underhåll och schemalagda åtgärder finns med i vår kundkalender. Från ditt intranät ligger en länk till allt som har med IT att göra till oss. Här beställer du ditt konto och behörigheter samt arbetsplats till er nyanställda och det är här du också tar bort licenser som du inte behöver längre när någon slutar. Du hittar lösningar på kända problem i vår FAQ, och behöver inte sitta och vänta på att just din tekniker ska bli ledig. Allt på ett ställe! Du kan till och med lägga ert företags IT informations sida hos oss om du inte redan har ett intranät.

Integrationer finns mellan ert AD, övervakning och vårt affärssystem möjliggör en kostnadseffektiv hantering. De kunder som köper övervakning av oss får också ett komplett inventarieregister som vi underhåller åt er.

Med integrationer som finns mellan ert AD, övervakningssystem och vårt affärssystem, så möjliggörs en kostnadseffektiv hantering.

 Med alla dessa korsreferenser kan vi skapa fantastiska rapporter varav många ingår som standard.

Bli kontaktad av Addera IT

Skriv till oss genom att fylla i formuläret nedan och vi svarar inom 24 timmar.